Veel gestelde vragen
Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling aankomt?
Bij Utrechtse Mode streven we ernaar om bestellingen snel te verwerken. Bestellingen geplaatst op werkdagen vóór 15.00 uur worden op dezelfde dag nog verwerkt. De levertijden voor veel van onze producten variëren tussen de 6 en 10 werkdagen, omdat ze direct vanuit onze leveranciers worden verzonden.
Moet ik verzendkosten betalen?
Nee, Utrechtse Mode dekt de verzendkosten, dus er zijn geen extra kosten voor jou.
Waar kan ik de huidige status van mijn bestelling bekijken?
We maken gebruik van Track & Trace voor alle zendingen. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een link naar de pagina voor de bestelstatus. Hier kun je de actuele status van je bestelling volgen. Het kan even duren voordat de Track & Trace-status beschikbaar is.
Hoe kan ik items retourneren?
Indien je twijfelt of niet tevreden bent met het product, kun je je bestelling binnen 30 dagen retourneren, mits deze voldoet aan de vermelde voorwaarden op de website. Zodra we de retourzending ontvangen, wordt het aankoopbedrag binnen 30 dagen teruggestort.
Wat als ik een verkeerd afleveradres heb opgegeven?
Je bent verantwoordelijk voor het correct opgeven van het afleveradres. We doen ons best om je bestelling snel te verwerken en te verzenden. Er is echter meestal maar beperkte tijd om een onjuist afleveradres te corrigeren. Als je vermoedt dat je een foutief afleveradres hebt opgegeven, neem dan direct contact met ons op.
Bij Utrechtse Mode streven we ernaar om bestellingen snel te verwerken. Bestellingen geplaatst op werkdagen vóór 15.00 uur worden op dezelfde dag nog verwerkt. De levertijden voor veel van onze producten variëren tussen de 6 en 10 werkdagen, omdat ze direct vanuit onze leveranciers worden verzonden.
Moet ik verzendkosten betalen?
Nee, Utrechtse Mode dekt de verzendkosten, dus er zijn geen extra kosten voor jou.
Waar kan ik de huidige status van mijn bestelling bekijken?
We maken gebruik van Track & Trace voor alle zendingen. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een link naar de pagina voor de bestelstatus. Hier kun je de actuele status van je bestelling volgen. Het kan even duren voordat de Track & Trace-status beschikbaar is.
Hoe kan ik items retourneren?
Indien je twijfelt of niet tevreden bent met het product, kun je je bestelling binnen 30 dagen retourneren, mits deze voldoet aan de vermelde voorwaarden op de website. Zodra we de retourzending ontvangen, wordt het aankoopbedrag binnen 30 dagen teruggestort.
Wat als ik een verkeerd afleveradres heb opgegeven?
Je bent verantwoordelijk voor het correct opgeven van het afleveradres. We doen ons best om je bestelling snel te verwerken en te verzenden. Er is echter meestal maar beperkte tijd om een onjuist afleveradres te corrigeren. Als je vermoedt dat je een foutief afleveradres hebt opgegeven, neem dan direct contact met ons op.